Temat: Proszę o recenzję volkli

Witam , chciałem prosić o recenzję tych nartek i wiązań. http://allegro.pl/freestyle-nowe-volkl- … 35664.html
Jakby co jestem początkujący :)

2

Odp: Proszę o recenzję volkli

Faktycznie "carvingowe" ! :)

3

Odp: Proszę o recenzję volkli

To był sarkazm czy nie? :( Narta raczej freestylowa! A co z wiązaniami? Czy są dobre? Mam 178 wzrostu i ważę 63 kg.

4

Odp: Proszę o recenzję volkli

"Narty FREESTYLE - wysoki model VOLKL" - jeden z bardziej podstawowych
Narta wystarczy Ci na pierwszy sezon potem sam będziesz wiedział co dalej:) Z wiązaniem podobnie tyle że to słabsze ogniwo tego zestawu..

5

Odp: Proszę o recenzję volkli

Już po jednym sezonie będę musiał zmieniać?  A co dają wyższe modele? Same już skaczą? :D :D :D

6

Odp: Proszę o recenzję volkli

Nie wiem czy będziesz musiał, może nie.. Narty z niższych półek cenowych po prostu mniej znoszą, dużo łatwiej wyrwać krawędź, mają tańsze laminaty, ślizgi słabsze ale za to lżejsze drewno (albo i jego brak..) Nie jestem zwolennikiem kupowania topowych bardzo twardych modeli na pierwsze sezony, więc uważam że nie jest to bardzo zły zakup patrząc na ten budżet, bo oczywiście da radę "mądrzej" kupić...

7

Odp: Proszę o recenzję volkli

Budżet nie gra roli.. Ale stwierdziłem , że na pierwsze narty freestyle nie będę 1500 zł wydawać więc znajdę jakieś nówki ze starszych sezonów. Nie patrząc na cenę jakie nartki na początek byś polecił?

8

Odp: Proszę o recenzję volkli

Pomyślał bym o dobrym wiązaniu, które zawsze przy zmianie narty możesz wziąć ze sobą, takie co Ci starczy na dłużej np.
Griffon, Attack 13, STH 12, 14
Co do narty wybór jest mega szeroki, ja bym wziął coś już z małym rockerem..

9

Odp: Proszę o recenzję volkli

Ok dzięki. A mówiąc o wiązaniach załączonych do tych nart , tam jest napisane że są do 10 din. Waże 63 kg więc chyba to wystarczy? Po co wtedy mi wiązanie freestylowe? Jest róznica?

10 (edytowany przez pas40 2014-01-19 20:23:43)

Odp: Proszę o recenzję volkli