1 (edytowany przez shrekass 2013-12-14 17:39:32)

Temat: Uniwersalny zestaw narciarski.

Siema. Szukam informacji jaki sprzęt kupić. Na nartach jeżdżę od 5-6 lat i szukam czegoś uniwersalnego na stoki i snowparki. Jest w wogólę dostępny taki sprzęt który zda egzamin  przy jeździe na stokach i w snowparku?   Rozchodzi mi się o buty jak i same narty i akcesoria w nie zawarte. Co do mojej wagi i wzrostu to 175cm i jakieś 70kg.

2 (edytowany przez pas40 2013-12-14 16:52:48)

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.

Do skateparku najlepsze są rolki ! Poszukaj troche to nie bedziesz zadawał takich niemądrych delikatnie mówiąc pytań!

3

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.

O widze że błąd poprawiony :)Z nart to ArmadaEl Rey i np Apo Hutch.Kazde buty parkowe spokojnie dadza rade na przygotowanych trasach.A i na nich(trasach) mozna cwiczyc switch,obroty,180 itd.

4

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.

ja mam Armada El-Rey i jestem zadowolony snowpark, trasa poza trasą wszędzie dają rade :p

5 (edytowany przez shrekass 2013-12-16 18:50:07)

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.

oo dzięki za odpowiedz :) a co do Armada El-Rey faktycznie w puchu dają też radę?

co myślicie o tych Armadach?
http://allegro.pl/freeski-freeride-fres … 94564.html

6

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.

ja myślę, że jak na początek to brałbym
tylko nie wiem jak tam z wiązaniami, niby są na szynie jakby dało się przesunąć do center narty to byłoby git

7 (edytowany przez pas40 2013-12-16 23:50:47)

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.

Jezdziłem na El Reyach w puchu.Faktycznie daja rade nawet w stromych żlebach ale trzeba wiedziec jaką technika sie to robi.Nawet jest frajda.Bija na łeb każda carvingowa narte w tych warunkach ALE! do takich typowych do puchu jak np.Rocker2 czy Superiory to niestety sie nie umywaja!Na poczatek mogą być a potem jak złapiesz zajawe to kupisz 2 pare typową do freeridu.A i El Rey nie ma rockera.

8

Odp: Uniwersalny zestaw narciarski.