1

Temat: Narty freestyle/trasa

Witam, poszukuję twin tipów głównie do parku - ale takich, które od czasu do czasu poradzą sobie przy sporych prędkościach na zwykłym, ubitym stoku. Powiedzmy 80% park 20% trasa. Będzie to mój pierwszy porządny sezon w parku ale na slalomówkach jeżdżę od dziecka czyli już ponad 10 lat i szybko się uczę. Nie znam się na nartach, przeglądałem tematy i dużo osób poleca Armada el rey, ale nie mogę ich znaleźć aktualnie w przystępnej cenie. Co powiecie o http://sklep.majestyskis.pl/295-narty-comic-13-14.html , zwracałem uwagę na sztywność bo jeśli mają wytrzymać na stoku nie mogą być zupełnie miękkie, tylko nie wiem czy 5 w ich skali jest ok.

Druga sprawa, to gdzie kupować wiązania. Na ski2die sklep są tyrolia max 11 DIN (btw - tyle wystarczy?) za 369 zł albo 15 DIN za 539 zł, da radę znaleźć coś taniej?

Po trzecie - spodobały mi się softshelle majesty http://majestyskis.pl/odziez_techniczna … tshell.php , czy coś takiego się sprawdzi, niepokoi mnie trochę oddychalność na poziomie 1000 g/m2, ale czy te cyferki coś znaczą w praktyce?

P.S. 182 cm, 79 kg, 19 lat

2

Odp: Narty freestyle/trasa

Widziałem dość tanie el reye za 1000zł nowe chyba, pisz na pw bo tutaj linkó nie można chyba zamieszczać ;)

3

Odp: Narty freestyle/trasa

Napisałem na maila bo nie widzę gdzie tu są prywatne wiadomości.

P.S. Moje pytania dalej aktualne

4

Odp: Narty freestyle/trasa

W dziale sprzedam Pospiech ma Comici mega tanio.zobacz bo ma ostatnia pare.Dadza rade na stoku jak wystarczy ci 20%.Dł 176 będzie.Tyrolie przy twoich gabarytach to musza być od najmniej Peak 12.Heady mojo to to samo jak niewiesz. Te softshelle Majesty sa super.Kolega ma i bardzo sobie chwali. El rey daje rade wszedzie nawet przy odpowiedniej technice cos tam w puchu zjedziesz( ale do typowych freeeridów oczywiscie nie podskoczy! ).Apo Hutch to tez ciekawa propozycja.Mysle że na trasie z tych 3 najlepiej sie spisują.Dla mnie ich minus to waga.Troche cieżkie.

5