Temat: Obserwujący na IG - jak ich zdobyć?

Chociaż Instagram jest najbardziej znany z treści wizualnych, zapewnia również wiele możliwości dodawania tekstu.
Do każdego zamieszczonego zdjęcia lub filmu możesz dołączyć podpis, który jest widoczny w opisie postu pod samym obrazem lub wideo. Jest to idealne miejsce na dodanie linków lub dalsze wyjaśnienie, co dzieje się na zdjęciu lub wideo.

Hashtagi działają podobnie na Instagramie, jak na Twitterze, Facebooku i innych sieciach społecznościowych: wyszukując hashtag, który odnosi się do Twojej firmy i używając go w swoich postach, zwiększysz widoczność tych postów - i pomożesz potencjalnym klientom znaleźć nowe sposoby, które mogą być zainteresowane interakcją z Tobą (np. jeśli promujesz wydarzenie, ale nie używasz żadnych konkretnych hashtagów z nim związanych).
Bezpośrednie wiadomości to kolejny sposób na bezpośrednią komunikację ze obserwującymi na IG, którzy zdecydowali się na to poprzez przycisk "follow" Instagrama; wiadomości te mogą zawierać załączniki, takie jak zdjęcia, filmy, a nawet linki (choć istnieją ograniczenia dotyczące liczby znaków w jednej wiadomości).