1 (edytowany przez 1970-01-01 01:00:00)

Temat: Trudne początki

Witam, jestem nowa na forum, jeśli taki temat już był to przepraszam ;) Szukałam, ale znalazłam jedynie pokrewne pytania.

Otóż, jeżdżę od kilku lat na nartach trenując slalom gigant dość poważnie. Ostatnio zafascynował mnie freestyle. Oczywiście nie mam pojęcia na temat żadnego xD Więc zgłaszam się tu z paroma podstawowymi pytaniami. Po pierwsze, na co patrzeć wybierając narty, co jest istotne przy doborze dla początkujących? Pozatym może gdzie zaczynaliście, albo jakie miejsce polecilibyście"? :) No i oczywiście od czego zacząć i jak wygląda to u dziewczyn? Nie mam niestety nikogo ze znajomych w "tej branży", dlatego licze na małą podpowiedź. I przepraszam, jeśli był już taki temat, znalazłam parę o doborze nart, jednak tak naprawdę dalej nie mam o tym zielonego pojęcia na co zwracać uwagę.

PS> Jakby były jakieś pytania to pod gg 7273382.

2 (edytowany przez 1970-01-01 01:00:00)

Odp: Trudne początki

mam nadzieje, ze mieszko nie właczy sie do dyskusji bo skutecznie zniecheci dziewczyne do fs :D:D:D

no, no...na tak zadane pytania mozna napisac wszysto i nic. hahahah. to sa pytania 'wyzwanie' :D

3 (edytowany przez 1970-01-01 01:00:00)

Odp: Trudne początki

Gajuuu ^^ napisał/a:

mam nadzieje, ze mieszko nie właczy sie do dyskusji bo skutecznie zniecheci dziewczyne do fs :D:D:D

Wiąże się to z dyskryminacją kobiet w tym sporcie, czy swoimi racjami przedstawianymi przez kolegę? :D  Moje początki z gigantem też nie były brane zbyt poważnie przez kolegów :D x3

A tak ogólnie chociaż? Ale jakiś link przydatny?

4 (edytowany przez 1970-01-01 01:00:00)

Odp: Trudne początki

dziuba najlepszym przykladem ze dziewczyny nadaja sie do tego sportu
szacun za backflipy na kornerze:)

5 (edytowany przez 1970-01-01 01:00:00)

Odp: Trudne początki

Ja zaczynałem w Tatrach. Szło się i budowało kicker'a a potem brało najazd i "coco jumbo".