1 (edytowany przez mike2352 2009-11-07 17:15:42)

Temat: Jestem nowy, zielony, proszę o rady. Jaki sprzęt, na początek?

Witam wszystkich, chcę nadmienić na wstepie ze przeczytalem prawie cale forum ale nic z tego nie kumam albo w ogole nie znalazlem odpowiedzi, tak wiec prosze o pomoc. Na nartach jezdze juz od 11 lat, zawsze smigalem na slalomówkach(tzn. od czasu kiedy są carvingi) - lubie predkosci, jazde poza trasową, no i latanie :D Mysle ze po tylu latach jazdy i odwiedzenia wiekszosci kurortów narciarskich w europie juz cos potrafię.
Waże 63KG i mierze sobie zacne 185cm. Na nartach do free nigdy nie jezdzilem ale mysle ze jako narciarz freestylowy sprawdze sie dobrze bo mam do tego zacięcie :)
Prosze pomozcie mi wybrac wiązania i narty, bo totalnie nie wiem co jest sprawdzone i dobre... B.podobają mi się narty Majesty(polska górą ;] ), budżet 1800zl.
Podajcie modele i MARKI, i orientacyjnie ceny.

Z góry bardzo dziękuje za pomoc i licze na wasze fachowe rady, będą one dla mnie b.ważne bo juz od tego sezonu dokładnie 22 stycznia wyjeżdżam do francji do valthorens - mam nadzieje, iż z nowym sprzetem poleconym przez was ;] (nie oszukujmy się, napewno wiecie wiecej niz te barany w sklepach bo ich kompetencja zahacza o jakis żart).

Pozdro.

PS. Posiadam buty Lange, do slalomu, są one dość twarde, wydalem na nie 1500zl (po przecenie 700 xD) i troche szkoda mi je teraz zmieniac na inne:D
Chyba od butów wiele nie zależy co? A co z żólwiem? Potrzebny czy nie? Posiadam tylko kask.

2

Odp: Jestem nowy, zielony, proszę o rady. Jaki sprzęt, na początek?

Comic / Neon 181cm , Cena : 1249 pln , ale 08/09 kosztują już tylko 749 ;] więc się zastanów .
http://www.sklep.supair.pl/majesty_68m/narty-majesty-comic-fs-08-09_2290t.html
Ważysz bardzo mało więc to powinno starczyć:
http://www.sklep.supair.pl/rossignol_41m/wiazania-rossignol-axium-100-jr_1008t.html

Co do butów.Moim skromnym zdaniem więcej od nich zależy niż od nart ...