1

Temat: Wiązanie do K2 Pettitor

Hej wszystkim

Jestem na etapie składanie sprzętu freeride i mój wybór jeśli chodzi o narty padł na K2 Pettitor.

Chciałem zrobić coś uniwersalnego do puchu, butterów oraz do małych tourów bo nigdy nie próbowałem więc w tym temacie jestem kompletnie zielony a chciałbym poczynić w tym jakiekolwiek kroki.

Do tej pory mój freeride opierał się na jeździe jak najdalej od stoku.

Mój problem w tym wszystkim tkwi w doborze wiązań... oraz ich ewentualnym ustawieniu ( centralnie czy też bardziej do tyłu )

I teraz pytanie: Które z wiązań byłoby najlepszym kompromisem

- Marker Jester 16

- Marker Jester Schizo ( i tu pytanie czy te wiązania w ogóle nadają się do czegokolwiek czy przesuwane wiązanie to tylko chwyt marketingowy czy rzeczywiście ma to sens )

- Salomon Guardian 16 ( Czy wytrzyma strzały od niewielkich dropów i nie rozsypie się po sezonie ? )

Wszelkie uwagi mile widziane. Oczywiście cena też gra rolę :)

2 (edytowany przez adrian123 2013-09-04 20:40:08)

Odp: Wiązanie do K2 Pettitor

Jak chcesz tourować to bierz salomon guardian 16 ale jeszcze foki będziesz musiał kupić do tourowania. Marker Jester Schizo nie bierz bo one to dobre do wypożyczalni są.  Marker Jester 16 super wiązania ale nie pochodzisz w nich, musiałbyś kupić alpine trekkera. Montuj centralnie jak sam Pettit radzi jeśli będziesz robił jakieś triki w terenie ale jeśli będziesz tourował i upriawiał tradycyjny freeride to z 2 centymetry do tyłu.

3

Odp: Wiązanie do K2 Pettitor

guardian jest ciezki i ma ta wade ze nie ma pozycji  0, lepiej poszukaj dukow

4 (edytowany przez fropel 2013-09-04 21:43:29)

Odp: Wiązanie do K2 Pettitor

Dzięki za wypowiedzi. Chyba bardziej będę się kierować pod Jester 16 + alpine trekker + wiązanie centralnie :) bo jak pisałem jestem początkujący w tourach :)

5

Odp: Wiązanie do K2 Pettitor